I will marry Bali Beg.I will drive AudiXQ.I will have two kids.I will make Hristina and Martina play basketball.My job will be singer.My honeymoon will be Hawaii.My husband job will be police man.
سلام محدثه خوبی؟
روز شنبه ۱۵تیر دارم این نامه رو برات مینویسم این نامه رو ۶جولای میخونی ینی ی سال دیگ
الان...
svaika austeja miela bendor van gogh
tikiuosi man sekasi gerai. idomu ak gavau dovanu. ai px.
ar ema su martynu dar pora? ji islydejo ji i oro uosta? ar viskas gerai? ant kiek mano sesuo girat...
Why do I want someone in my life?
Whitney said it best, I Wanna Dance With Somebody
I just want to dance with somebody who loves me
The joy of Love, never ending, always exciting????????
Good Morning! It's your birthday... remember you ten years ago? I love Ryan so much, the way he smiles and his eye still with the shimmers of the innocence of a child... I hope you still love him...



EN
CH
ES
HI
AR
PT
RU
JP
DE
LT
FR